Skolemelk

Foresatte bestiller direkte på www.skolemelk.no, og kan velge mellom tre produkter:

• Lettmelk
  • Ekstra lettmelk
  • Laktosefri lettmelk

Valg av produkter er tatt i samråd med FAU.

Slik gjør du:

1. Registrer deg som ny bruker:
    Opprett ny bruker under foresatte. Legg inn foresattes fornavn, etternavn, telefonnummer og e-postadresse. Passord velger du selv. Logg deg deretter inn med e-postadresse og ditt selvvalgte passord.
  2. Registrer ny elev:
    Registrer eleven(e) og opprett abonnement som tegnes for ½ eller 1 skoleår av gangen. Velg først elev, fylke, kommune, skole og klasse.
    Velg produkt. Legg ønsket produkt i handlekurven. Hvis du skal bestille for flere elever, gjenta prosessen.
  3. Til betaling:
    Gå til betaling, velg betalingsmåte og fullfør bestillingen. Husk å oppgi gateadressen hvis du betaler med faktura. Betaling med faktura medfører gebyr. Kredittkort er gebyrfritt. Du betaler fra den dagen melken leveres første gang.
  4. Fullfør bestilling:
    Du vil motta en bestillingsbekreftelse på e-post fra TINE SA. Her vil du se når første leveringsdag er, og hvor mange dager betalingen/abonnementet gjelder for. Du kan når som helst i løpet av skoleåret melde på barnet ditt.

Hvis du har spørsmål angående skolemelk eller andre produkter, kan du se «Ofte stilte spørsmål» på forsiden av www.skolemelk.no, lese brukervilkårene eller kontakte leverandøren på telefon 513 71 510 eller e-post: skolemelk@tine.no.